
Kijk ook op www.journalistiekdenkenendoen.nl
Books
0.1. Kaashoek, P.M. & Th. Schouw (1990), Dutch literature from A to Z (Nederlandse literatuur van A tot Z), Leiden, Spruyt, Van Mantgem & De Does, 1e dr. 141 pp, EAN/ISBN: 9789023822059
0.2. Kaashoek, P.M. & Th. Schouw (1990), Living Literature: Middle Ages, 17th-18th century, 19th century, 20th century (Levende letteren: middeleeuwen, 17de-18de eeuw, 19de eeuw, 20ste eeuw), Leiden, Spruyt, Van Mantgem & De Does, 1e dr. 712 pp, EAN/ISBN: 9789023820994
1.0. Kaashoek, P. & M. Simons (1991), Copywriting for listeners and viewers (Schrijven voor luisteraars en kijkers), Muiderberg, Couthino, 1e dr. 187 pp, EAN/ISBN:9789062838127
1.1. Kaashoek, P. & W. Schmetz (1993), Writing for new media (Schrijven voor nieuwe media), Muiderberg, Couthino, 1e dr. 191 pp, EAN/ISBN:9062838707
1.2. Kaashoek, P. & W. Schmetz (1998), Multimedia: language, technology and application (Multimedia: taal, techniek & toepassing), Den Haag, SDU, 1e dr. 132 pp, EAN/ISBN:9789075566611
1.3. Kaashoek, P. & M. Simons (2000), Writing for (multi) media (Schrijven voor (multi)media), Muiderberg, Couthino, 1e dr. 212 pp, EAN/ISBN:9789062831548
1.4. Van Driel, H. & P. Kaashoek (2003), Consumer web: an introduction digital marketing (Consument en web), Amsterdam, Boom, 1e dr. 166 pp, EAN/ISBN: 9789053529027
1.5. Kaashoek, P. & M. Willemars (2016), Thinking and Acting like a journalist (Journalistiek denken en doen), Amsterdam, Boom, 1e dr. 200 pp. EAN/ISBN: 9789089538109

